Vadászgörény kapható olcsón

2012.01.12. 19:29 | joejudge | Szólj hozzá!

  Mit eszik egy vadászgörény? A szomszédnak már régóta van két vadászgörénye, nagyon aranyosnak tűnnek, de vadászgörény témában nem vagyok valami járatos. Nem tudna valaki kisegíteni ezzel kapcsolatban? Szeretnék én is legalább egyet, itt már biztosan nem lennének egyedül, köszönhetően a szomszédos vadászgörény párnak. Hogyan kell gondozni egy ilyet? Miben lakik egyáltalán? Hová piszkít? Lehet kapni vadászgörényeknek külön almot? Vagy külön kuckót kell nekik venni? Semmit nem tudok a görényekről, ha vadász, ha nem vadász.

Gondoltam, hogy beteszem egy akváriumba, mint a hörcsögöt, de azt mondta a bátyám, hogy az felérne a vadászgörény kínzásával. Én meg nem kínoznék állatokat, legyen az vadászgörény vagy bármi más. Bocsi, de tényleg nem tudok semmit ezekről, és teszik ahogy vadászgörény apuka puszilgatja a szomszéd ajtóban vadászgörény anyukát. Aranyosak na, ezért akarok én is. Egyébként ennek a görényfjnak létezik más formája is? Csak egyforma színűek a vadászgörények? Lehet kisebbet is kapni, vagy a méretük ugyanakkora? Úgy értem, különböző nagyságúra nőnek a görények, vagy mind egyformák? Rengeteg a kérdés még egy ilyen apró állat körül is, mint a vadászgörény, szerintem jobban járnék ha átmennék a szomszédhoz, és megkérdezném őt, ez lenne a legkézenfekfőbb. Ki tudna jobb információval szolgálni, mint az, akinél van egy vadászgörény a szobában, és egy vadészgörény meg a konyhában is. Mondjuk egy görény nekem bőven elég lenne azt hiszem.

Címkék: olcsó vadászgörény eladó olcsón

A bejegyzés trackback címe:

https://kerteszmester.blog.hu/api/trackback/id/tr553540842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása