Jó állapotú használt nyári gumit keresel?

2012.01.11. 23:06 | joejudge | Szólj hozzá!

  

Elhatároztam, hogy az idei nyarat külföldön töltöm, és autóval körbejárom Európát. Vagyis egy részét csak persze. Így már most tavasszal, az autómat kicsit feljavítom, és első lépésként megszabadulok a használt nyári gumiktól. Vagyis meghirdetem, ahol tudom, hogy használt nyári gumi eladó. Csak kell valakinek használt nyári gumi, nem? Egyébként az én használt nyári gumim nem kopott vagy ilyesmi. Elindulni viszont nem akartam használt nyári gumival a melegben. A hirdetési újságba így feladtam egy hirdetést, hogy használt nyári gumi eladó. Remélem, hogy valaki pont ilyen márkájú használt nyári gumit keres, és persze, pont az én használt nyári gumimat akarja megvenni.

Na, nem nagyon jelentkeztek, így a biztonság kedvéért én is kérdezgettem, akit tudtam, hogy véletlenül kell-e neki nagyon jó állapotú használt nyári gumi. Többen szóltak is, hogy mikor lehetne megnézni a használt nyári gumikat. Így jött egyszerre több érdeklődő, aki hála Isten, pont az én használt nyári gumimat akarta. Az árat így gondoltam, kicsit feljebb viszem.  Az érdeklődők megjelenése előtt azért kicsit nyomoztam, hogy mennyit lehet kérni a használt nyári gumikért. A vevők elég szépen licitáltak, és az eredmény az lett, hogy a használt nyári gumikat jó áron tudtam eladni. Most már mehetek a boltba, és a használt nyári gumik helyett vadonatúj nyári gumikkal indulok el az útnak.

Címkék: használt nyári gumi

A bejegyzés trackback címe:

https://kerteszmester.blog.hu/api/trackback/id/tr703538250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása